Ste tudi sami pravkar zagnali svoje podjetje, sedaj pa želite kar najhitreje in najučinkoviteje navezati stike s potencialnimi strankami, kupci in poslovnimi partnerji? Potem so vizitke za poslovne partnerje in potencialne stranke tako rekoč nujen korak v vaši nadaljnji (upajmo, da tudi uspešni) poslovni poti.
Marsikdo misli, da je s tem, ko vam uspe oblikovati nek nov produkt ali pa odpreti prostor, kjer ponujate masaže, odvetniške storitve ipd. delo že končano. A to še zdaleč ni res. S tem, ko le odprete nov prostor ali pa na tržišče lansirate nov produkt, niste storili še skorajda nič, saj ljudje sprva ne vedo za vas. Tako vam ne pomaga nobena diploma iz odvetništva ali pa potrditev, da je vaš izdelek vrhunski. Posvetiti se morate namreč tudi promociji samega sebe oz. svojega izdelka. Promocije se lahko lotite na različne načine, denimo z jumbo plakati, oglasnimi sporočili na televiziji, deljenjem letakov in podobno, zagotovo pa vam bodo prav prišle tudi vizitke. Vizitka je lahko zelo uporabna, če do vas pristopi potencialna stranka ali poslovni partner in želi več izvedeti o vas, a trenutno nima obilo časa, da bi vas dodobra spoznal. Namesto zamudnega izmenjevanja telefonskih številk ali drugih kontaktov mu ponudite svojo vizitko, kjer so že napisni vsi vaši kontakti in ime podjetja oz. storitve, ki jo nudite. Tako vas bo lahko potencialni kupec ali poslovni partner kontaktiral kadarkoli vas bo potreboval. Vizitke so zelo uporabne tudi na različnih sejmih in drugih prostorih, kjer se giblje veliko ljudi – razdelite jih mednje in prepričani ste lahko, da vas bo v kratkem poklicalo kar nekaj novih ljudi, ki se bodo zanimali za vaše storitve ali produkte.
Če želite uspeti v poslovnem svetu, potem je promocija zagotovo ključen korak do uspeha. Promocije se lahko lotite na različne načine, eden izmed bolj učinkovitih pa je zagotovo tudi deljenje vizitk, saj so na njih napisani vsi vaši kontakti.